niedziela, 22 lutego 2015

Obrazy mają nowe domy...












 Wybrane obrazy, które mają już nowe domy;)

Nastąpił czas podsumowań...
Rok 2014 był malarsko aktywnym czasem. Zrealizowałam kilka projektów malarskich zwieńczonych  wystawami  indywidualnymi. Bardzo miło wspominam spotkania z właścicielami galerii, kuratorami i masą serdecznych gości. Moje obrazy podróżowały po Polsce, a ja razem z nimi. To był długi i bardzo owocny rok, pełen refleksji i inspiracji do dalszej pracy, która z biegiem czasu zdaje się uzależniać mnie od pędzla i farby bardziej i bardziej.
Dziękuję Wam wszystkim za współtworzenie "latających" wystaw, za uczestnictwo, za refleksyjne słowa nierzadko kończące się gorącymi dyskusjami nad ranem.
Pozostaje mi życzyć Wam miłych doznań ze sztuką, a sobie dalszych wspaniałych spotkań z tak wyjątkowymi krytykami i przyjaciółmi.
  • 2014 - wystawa malarstwa "dynamiczna", Steps Gallery, Nakło nad Notecią
  • 2014 - wystawa malarstwa "Fraszka na sąsiada", Galeria Miejska bwa, Kantorek, Bydgoszcz
  •  2014 - wystawa malarstwa, Centrala Artystyczna, Koszalin
  • 2014 - prezentacja prac malarskich - sztandary "people in the city" podczas 4 edycji Legendary Beats  z Daddy G (MASSIVE ATTACK) Sopot, Warszawa, Kraków
  • 2014 - malarstwo, obiekty malarskie Steps Gallery, Nakło nad Notecią
  • 2014 - wystawa malarstwa "bez horyzontu" Wieża Ciśnień w Bydgoszczy
  • 2014 - powołanie Steps Gallery - wystawa malarstwa, Nakło nad Notecią

 Wiele spośród prac znalazły nowe domy. Moje obrazy prezentowane regularnie w zaprzyjaźnionych galeriach aukcyjnych (Galeria Next w Bydgoszczy, Galeria DNA we Wrocławiu) oraz na portalach promujących młodą sztukę (Gallery Store) znajdują swoich nabywców. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bio

bio...czyli szybki rys historyczny moich dokonań

Katarzyna Rymarz (1979) Malarka, artystka, kuratorka, z zamiłowania i pasji zajmuje się botaniką, zielarstwem i uprawą roślin zielnyc...